Acasă » Public relations » Cum ne putem promova online ca și PR-iști?

Cum ne putem promova online ca și PR-iști?

I'm online note on a keyboard

 

Azi auzim la tot pasul vorbindu-se despre PR-iști. Dar oare chiar toți știu despre noi, despre ceea ce facem noi, și mai ales faptul că munca noastră este destul de importantă. Nu cred că știu…

În rândurile următoare aș vrea să vorbim despre PR-ist, despre calitățile pe care trebuie să le aibă și mai ales modul în care poate fi promovat prin mediul online. Mediul online este accesibil tuturor și putem să afirmăm mult mai ușor prin intermediul său. Omul de PR poate fi văzut ca omul negru sau omul bun, ambele cazuri se acceptă. El este văzut ca un om ocupat, tot timpul cu laptopul în geantă, vorbind non stop la telefon și derulând activitități numai prin aceste canale. Dar oare numai atât este omul de PR?

Mediul online a început să fie un mod prin care majoritatea oameniilor de PR au decis să se promoveze. Putem observa faptul că majoritatea au un blog personal, prin intermediul căruia își exprimă ideile, frământările și promovează anumite concepte. Stabilirea unui blog și a unui cont pe rețelele de socializare reprezintă o necesitate pentru ei, pentru a menține interacțiunea cu publicul. Este nevoie de selectarea ambasadorilor de brand din mediul online, ținând cont de compatibilitatea cu brandul pe care îl reprezintă.

De asemenea, prin advertorialele pe bloguri, posturile cu un conținut relevant poate fi cea mai bună variantă unde poate fi adăugat linkul către site-ul tău. Advertoriale sunt informale și se adresează direct și personal, iar din acest motiv informația sub această formă este una mai credibilă pentru public. O altă posibilitate este aceea de a scrie comunicate de presă și apoi să fie distribuite. Este o sarcină a PR-istului, aceea de a scrie comunicate de presă și mai ales pe Internet. Poate că ne gândim că este nesemnificativ să scriem un comunicat de presă, însă el poate duce la viitoare articole, știri, materiale. Comunicatele de presă au un cost de distribuție și un cost de construcție. Putem spune că farmecul lor stă în modul în care sunt redactate, de calitatea conținutului și bineînțeles de subiectul ales.

Creearea unor campanii online poate ajuta la dezvoltarea brandului personal. Contează foarte mult să oferi seriozitate și credibilitate publicului cu care interacționezi. Campaniile pe rețele de socializare cunoscute pot duce la dezvoltarea și recunoașterea muncii de PR. Trebuie ca tot timpul să surprindă și să fie cu un pas înaintea tuturor. Ca oameni de PR, în primul rând trebuie să se afirme în mediul online, pentru ca acesta este viitorul! Internetul este sursa pentru fiecare dintre noi și așa putem întra mult mai ușor în posesia unor informații.

Atunci haideți să vâslim!

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s