Acasă » Advertising » KEEP CALM

KEEP CALM

keep calm

KEEP CALM sunt cuvintele care au invadat Facebook-ul în aceste luni. Acestea sunt însoțite de diferite îndemnuri și majoritatea dintre utilizatorii Facebook le postează pe wall. Pot spune că este febra Keep calm…dar oare nu este doar un moft?

Eu cred că este pur și simplu un moft, un trend care a invadat online-ul. Poate și voi care citiți acest post vă regăsiți în această stare care frământă. De cele mai multe ori mă simt încolțită de ele și îmi dau senzația de perfecțiune. Ceea ce nu este bine deloc…  Am observat postul Keep Calm and rock on și am urmărit faptul cum explica cineva cum acest îndemn a ajutat-o să treacă peste o situație dificilă.

Mă deranjează faptul că dacă o dată a apărut sub o anumită formă, de ce este necesar să se schimbe de fiecare dată și să aibă diferite mesaje? E foarte important să fim autentici și să ne exprim liber, fără a fi nevoie de a apela la postările altora.

Keep Calm este o sintagmă fashion care exprimă emoții, stări și ajută oamenii să se exteriorizeze mult mai ușor…Dar nu este deloc așa, pentru că avem nevoie de cuvintele noastre pentru a ne exprima. E foarte greu să fii contra trendului, însă eu una mă simt amenințată de acest lucru. Aici e foarte bine imprimat spiritul de turmă, dacă cineva a postat prima poză cu Keep Calm, a doua zi jumătate din prieteni au deja postate același gen de poze.

Deși îndemnul este unul bun, frecvența sa crescută a devenit obositoare și de cele mai multe ori uităm mesajul pe care vrea să îl tranmită. Acest lucru ne conștientizează de faptul că e foarte important canalul prin care transmitem, dar și modul în care este prezentat. Keep Calm???

386583_272005132842461_271998769509764_808072_291267940_n

Lasă un răspuns

